Re: Moc zasilacza

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 00:00:38 MET DST

> Wystarczaja w warunkach standardowych. Zostaly jednak okrojone do
> niezbednego minimum, przez co brak jest rezerwy, niezbednej na sytuacje >
ekstremalne.

Zazwyczaj w praniu takie się nie zdarzają.

> Rzeczywiscie byly takie glosy, osobiscie nie doswiadczylem spalenia

Ja tak :(

> markowego zailacza. Moze dlatego, ze nie montuje ich masowo

Bardzo prawdopodobne.

> Niestety nie zawsze, choc sporo egzemplarzy trzyma napiecie

Ogólnie napięcie jest trzymane na takim poziomie który zapewnia stabilną
pracę wielu typowych zestawów.

> Wg moich szacunkow ok 5-7% tanich zasilaczy wyzionelo ducha w ciagu
> pierwszych 3 lat uzytkowania. Z tego circa 20% pociagnelo za soba
> straty sprzetowe. Pomijam zawieszenia z powodu wahania napiec - w
> komputerach do gierek nie ma to znaczenia. Zapraszam do obejrzenia
> kolekcji spalonych zasilaczy, wyrzucilem kilka, ponad 20 mam (sam nie
> wiem, po co). Markowych zasilaczy spalilo sie 0%, ale jak pisalem tu
> proba nie byla reprezentatywna (noname to kilkaset szt.).
> BTW szanuje Twoje poglady, ale statystyka mowi swoje - proponuje EOT,
> bo znowu wybuchnie (tfu!) wojna na zasilacze.

OK EOT :)

BTW Swoją drogą było już:
AMD vs Intel
IBM vs Seagate vs Maxtor vs WD :)
Nvidia vs ATI
ECS vs "reszta świata"
to czemu by teraz nie zabrać się za zasilacze :))))

TJD