Re: DFI AK 74-EC

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 23:46:32 MET DST

W artykule <aomggb$5i7$1_at_news.tpi.pl>
Usenetman Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Witam wszystkich, a Ciebie Jurku w szczegolnosci.
>Z tymi procesorami to chyba nie do konca jest tak jak piszecie. Ponizej dane
>ze strony DFI dotyczace AK-74EC:

>Socket A
>CPU Supported
>AMD Athlon /Duron processor 600MHz~ 1.2GHz and faster

>oraz przy okazji jej blizniaczej konstrukcji AK-74SC:

>Socket A
>CPU Supported
>AMD Athlon /Duron processor 600MHz~ 1.2GHz and faster

>Ja posiadam AK-74SC i Durona 600. Jutro wlasnie chce kupic Durona 1300. Mam
> [...]

Daj znać jak Ci poszło, na wszelki wypadek również na priva (nie wiem
dlaczego nie ściągnęło mi niektórych artykułów z tego wątku).
To co piszą na stronie DFI widziałem, w instrukcji mam '950 and future' ale
pamiętam że kiedyś ktoś pisał na grupie, że w instrukcji również do
DFI AK 74-EC miał napisane '1200 and future', dlatego interesują mnie
praktyczne doświadczenia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

--