Re: Moc zasilacza

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 22:47:39 MET DST

In article <aon6u3$7sm$1_at_foka.acn.pl>, benek wrote:

> i czesto sprawdza sie inne powiedzenie "chytry 2x traci" - zaoszczedzil na
> zasilaczu i niedlugo kupowal nowego kompa - IMHO sa 3 najwazniejsze
> podzespoly w kompie:
> - bardzo dobry monitor - wiadomo oczy itp
> - jak najlepsza plyta glowna - jakosc wykonania, wsparcie producenta i
> mozliwosci danego modelu (kolejnosc nieprzypadkowa)
> - markowy zasilacz - mniejsze prawdopodobienstwo przykrej niespodzianki !!!
> jak juz to mamy to kompletujemy reszte - ta zasada sprawdza sie zawsze :-)

Ale reszta to tylko dysk i cdrom, ew. karta graficzna, ale skoro dobry
monitor i dbamy o oczy, to karta też dobra (czyli droga?). No a dysk? Też
chyba dobry, bo na dysku są dane, jak komputer służy do pracy, a nie tylko
do oglądania gołych bab w internecie i grania w jakiegoś quaka, to te dane
są ważne, zazwyczaj ważniejsze niż sam komputer. Czyli dysk też jak
najlepszy. Klawiatura chyba też powinna być dobra, akurat dla mnie to jest
ważne. I w ten sposób zamiast komputera za 2000zł masz komputer za 5000zł, a
kto taki kupi? Nikt, czyli na czymś trzeba zaoszczędzić, najlepiej na
wszystkim po trochu, wtedy pogorszenie jakości nie jest takie rażące dla
tzw. "przeciętnego użytkownika".

Zresztą, to się musi szybko sprzedać, zużyć, klient musi kupić nowe. Gdyby
wszystkie produkowane rzeczy były dobre i trwałe, to za chwilę mielibyśmy
taką recesję, że się jeszcze nikomu nie śniło. Cały świat niestety kręci się
dzisiaj dzięki produkcji i sprzedaży krótkotrwałych gadżetów.

Paweł