Re: Moc zasilacza

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 22:34:42 MET DST

> Podbija, i gdyby nie bezmyœlne przepisy dot. bezpieczeństwa z pewnoœciš

dla jednych podbija cene a innym ratuje zycie

> Jeden poszedł z dymem i wiesz co.... miał zabezpieczenia, duże radiatory,
> dobre chłodzenie etc. Całe szczęœcie podzedł tylko dysk bez istotnych
> danych.

ja nigdy nie twierdzilem ze te drogie sie nie pala - tylko ze pala sie
rzadziej i powoduja mniejsze spustoszenie w kompie - sprawdzone na wlasnej
skorze (i kilku znajomych)

> Taki produkt jaki segment rynku do którego jest adresowany. Nikt kto chce
> kupić komputer za 1500 nie kupi sobie zasilacza za 500.

i czesto sprawdza sie inne powiedzenie "chytry 2x traci" - zaoszczedzil na
zasilaczu i niedlugo kupowal nowego kompa - IMHO sa 3 najwazniejsze
podzespoly w kompie:
- bardzo dobry monitor - wiadomo oczy itp
- jak najlepsza plyta glowna - jakosc wykonania, wsparcie producenta i
mozliwosci danego modelu (kolejnosc nieprzypadkowa)
- markowy zasilacz - mniejsze prawdopodobienstwo przykrej niespodzianki !!!
jak juz to mamy to kompletujemy reszte - ta zasada sprawdza sie zawsze :-)

> I te słabsze trzymajš się wytyczonych norm.

jak ja lubie ogladac sinusoidy - zmiana napiec w czasie :->>
dlaczego mam kupowac bubla a inny kto mial szczescie kupil za ta sama cene
zasilacz blizszy idealu - 1 slowem im gorszy zasilacz tym wikszy rozrzut w
jakosci miedzy roznymi egzemplazami danego modelu - banal ale prawdziwy !!!

> Nikt nie gwarantuje że jak wydam 500zł na zasilacz to komp nie pójdzie z
> dymem - pójdzie tak samo, częœci sš produkowane w identyczny sposób.

100% gwarancji nikt nie da - ale ten komfort zwiazany z mniejsza
awaryjnoscia !!!

> Tu też pokierowano się rozumem. Zasilacz jest przewidziany do domu/biura.
Co
> taki komp może mieć?

niezly rozum - oszczednosci rzedu 1zl na 1 wtyczce a o ile mniej uniwersalny
staje sie przez to zasialcz - np dodatkowy kontroler dla HDD na nic sie nie
przyda bez zmiany zasilacza itd

pozdrawiam