Programy blokujące nagrywarkę, czytnik CD itp.

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 22:20:00 MET DST

Witam,

Używam Windowsa 98SE. Z komputera korzystają także inne osoby.
Chcę jednak by nie miały one pełnego dostępu do komputera. Głównie
zależy mi na tym, aby nie korzystały one z nagrywarki (do nagrywania
oraz jako czytnika) bez mojej wiedzy. Sprzęt jest mi bardzo potrzebny
i chciałbym uniknąć nieprzyjemnych sytuacji w przypadku jego awarii.

Najlepszym rozwiązaniem byłby program blokujący szufladę napędu.

Czy istnieje coś takiego? Być może istnieją inne sposoby. Z góry dziękuję
za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam.