Re: Moc zasilacza

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 20:48:06 MET DST

> HE HE HE Dobre! Brawo!!!!!
> A teraz weź popatrz do swojego kompa. Albo nie, inaczej -sam lookne. Co ja

HE, HE widze ze sprawdza sie powiedzenie - "madry Polak po szkodzie" -
ciekawe czy taka sama logika kierujesz sie przu kupnie samochodu - popatrzmy
co tu mamy zbednego zeby wyszlo taniej, wywalamy ABS, wywalamy poduszki
powietrzne, wywalamy napinacze pasow, itd przeciez to niepotrzebne i tylko
podbija cene, ale powiedz to osobie ktora przezyla wypadek dzieki np
poduszkom to Ciebie wysmieje taka osoba
a co Ty porownujesz karte dzwiekowa z zasialczem, jak Ci pierdutnie zasilacz
z tych tanszych to sie nie pozbierasz (finansowo) - w mojej wypowiedzi
zawarlem skroty myslowe bo mi sie nie chce pisac 100x o zabezpieczeniach
antyprzepieciowych, o zabezpieczeniach przed przegrzaniem i szeregu innych
ktore sa w tych drozszych/ciezszych zasialczach a nie ma ich w Codegenie i
innym szajsie, nie chce mi sie pisac o tym ze przy kupnie Codegena itp
musimy miec szczescie zeby trafic egzemplaz trzymajacy napiecia - jak to sie
mowi "szczesciu trzeba pomagac" czyli inaczej kupowac dobre markowe
podzespoly (wieksze prawdopodobienstwo ze trafimy egzemplaz trzymajacy
napiecia)
dodatkowo ciezar zasialczy markowych "robia" wieksze radiatory - wieksze
czyli o wiekszej powierzchni oddawania ciepla, a co za tym idze wentylatorek
moze sie obracac wolniej i bedzie ciuchutko, ciezar zwieksza jeszcze wieksza
ilosc kabli

a co do porownania zasialcza z karta graficzna lub dzwiekowka - jak masz
kiepska dzwiekowke to mozesz miec kiepski dzwiek i nic poz tym, jak masz
kiepska karte graficzna to mozesz miec pelno krzakow na ekranie, a po paru
latach okulary -10 dioptrii, a jak masz slaby zasialcz to mozesz nie miec
calego kompa jak pojdzie z dymem - jak widzisz inny ciezar gatunkowy tych
podzespolow

BTW ja mam 300W zasialcz i 7 duzych MOLEXow a teraz zerknij na typowego 300W
Codegena ile ma - czyzby tylko 4, czy jest az taki slaby ze producent obawia
sie zbyt wielu podpietych urzadzen...

pozdrawiam