Re: eh monitor 17 :(

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 17:52:22 MET DST

W artykule <aomijm$c9c$1_at_news2.tpi.pl>, z_zdzich_at_poczta.onet.pl pisze...

> Użytkownik "Tadeusz" <tadziak_at_nospam.poczta.neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:aoktb5$17o$1_at_news.tpi.pl...
> pompowania

LOL nie obraz sie ale wole te 2 paski niz jaki kowiek moitor samsunga
czy srednij klasy LG

ja uzywam ctx PR705f (od 1,5 roku) i nie mam na co narzekac
a te 2 paski swiadcza o klasie kineskopa:) (dzieki nim obaraz jest
swietnj jakosci)
i sataly sie już standardem w dobrej kalasy monitorach opartych na
kineskopach sony.

ja polcam ci juz tego neca (sprawdz kto porodukuje kineskop to
najwazniejsze)

idz do dobrego sklepu i go sobie pogladaj

samsug i lg to dobre tostery robia,,,,,,