Re: eh monitor 17 :(

Autor: Lepus (z_zdzich_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 16:49:18 MET DST

Użytkownik "Tadeusz" <tadziak_at_nospam.poczta.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:aoktb5$17o$1_at_news.tpi.pl...
> Od 2 dni szukam optymalnego monitora za okolo do 900zł. Juz bylem
> zdecydowany na NEC FE703+ - ale sie okazało ze ma te paski oraz efekt
> pompowania.
> Pozniej Samsung 765MB- prawie wszyscy chwalili- to ostatnio ktos mi
> powiedzial ze sa do bani- geometria, ostrosc itd wysiada w wyzszych
> trybach...
>
> Ostatnio jeszcze slyszalem cos o Samtronach- ale w zadnym sklepie tego nei
> widzialem i nie wiem co o tym sadzic....
>
> Czy ktos jest w stanie pomóc cos wybrac?

Witam, używam różnych monitorów, ale wydaje mi się, że w przedziale cenowym
o którym wspomniałeś najlepsze są LG 775/795 FT (sam mam w domu LG 795FT z
hubem 4xUSB) Teraz są inne oznaczenia (np:F700B) mam i takie, są dobre,
ponad przeciętne.

--
Pozdr
Lepus