Re: Segate vc IBM

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 13:19:28 MET DST

"Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> wrote in message
:
[...]
: Q... mać! postów tysiąc, a ja dalej nie wiem, który dysk jest szybszy.
: Co za poj... społeczność... :-(

Aha, chciałem jeszcze dodać, że z awaryjności dysków IBM
z serii DTLA produkowanych na Węgrzech zdaję sobie całkowicie
sprawę. Nie o to jednak pytałem. Chodzi mi o średnią szybkość
odczyt/zapis całkowicie sprawnych dysków.

MS