Re: eh monitor 17 :(

Autor: Grzesiek (gregork_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 07:12:59 MET DST

Użytkownik Tadeusz <tadziak_at_nospam.poczta.neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aoktb5$17o$1_at_news.tpi.pl...
> Od 2 dni szukam optymalnego monitora za okolo do 900zł. Juz bylem
> zdecydowany na NEC FE703+ - ale sie okazało ze ma te paski oraz efekt
> pompowania.
> Pozniej Samsung 765MB- prawie wszyscy chwalili- to ostatnio ktos mi
> powiedzial ze sa do bani- geometria, ostrosc itd wysiada w wyzszych
> trybach...
>
> Ostatnio jeszcze slyszalem cos o Samtronach- ale w zadnym sklepie tego nei
> widzialem i nie wiem co o tym sadzic....
>
> Czy ktos jest w stanie pomóc cos wybrac?
>
> Z góry dziekuje
>
> tadeusz

Witam:)
    Mialem ten sam problem jakies tydzien temu.
Ktos bardzo ladnie odpowiedzial mi na grupie o fotkach cyfrowych (nie
zacytuje, bo nie pamietam, ale to mniej wiecej tak):
..kazdy ma problem z wyborem monitora, cena, firma.. ale najzwyczajniej,
zobacz portfel (najlepiej wlasny ;)), idz do sklepu, albo miejsca, gdzie
wlacza Ci wypatrzone "cudo" (najlepiej do jakies dobrej karty graf., ja sie
bawilem na Matrox'ie G450) i dzialaj, Nokia test chyba wystarczy.

    Wczesniej jeszcze okresl, co chcesz od tego monitora, czy jestes
zapalonym grafikiem i musisz miec kazdy ;) piksel o tej samej ostrosci,
morce, geometrii i temperaturze kolorow... czy uzytkowanie raczej
standardowe jest Ci OK.
Ja wybralem (z pomoca funfli) Samsunga 959NF... jestem zadowolony.. jeszcze
mi zostala kwestia dobrej karty... ale nie jakiegos kosmicznego wynalazku z
polek pod sufitem ;)
Innymi slowy, idz sam lub z kims kto sie zna i otwiera szeroko oczy, ocen,
potestuj, nie kupuj dziwnie tanich wynalazkow... i milego gapienia ;)
Wielkie pozdro 4every1
Grzesiek

P.S. wybacz, ze moze malo rzeczowo.. malo nazw, typow, cyferek... ale
przekopalem sie troche po monitach.. i widzialem kilka dobrych firm, ale
"trafionych" egzemplarzy... dlatego patrz i testuj ;)
Powodzenia :)