DEziwne zachowanie kompa !

Autor: Eugeniusz (geniov_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 20:51:34 MET DST

W ostatnim okresie zauważyłem dziwne zachowanie mojego kompa.
Otóż jeżeli uruchamiam go z dyskietki ratunkowej a następnie włączam
ponownie przez gorący lub zimny restart (po wyjęciu dyskietki)--Bios
wyświetla na poczatku komonikat ,że jest jakiś błąd,
oraz napis (ATAPI- Incompatible) F1 to Resume.Po naciśnięciu F1 system się
uruchamia ale nie widzi jednego CD(nagrywarki) i drugiego dysku oraz zmienia
częściowo nazwy dysków.
Po uruchomieniu zaś kompa poprzez wyłączenie z prądu
i ponowne załączenie wszystko jest OK
Nie wiem co o tym sądzić i gdzie szukać usterki?
Nadmieniam ,że wszystko to spowodowało uruchomienie z dyskietki norton
ghosta -program ten inaczej widzi mój dysk tz.wielkość.cylindry .head ...
czy to może jest powodem?
Pozdrawiam E.
P.S.-Może jakas podpowiedź mi pomoże.