Re: Jaki modem - doradzcie...

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 22:42:13 MET DST

"" wrote:

> I przez to, że trafił Ci się jeden na 1000, który padł przekreślasz
> wszystkie produkty? Ciekawe podejście. Gdybym ja tak podchodził
> do życia to biegałbym na golasa i mieszkał w szałasie w lesie... ;)

niby racja... ale napsalem wyzej ze zrazilo mnie tez podejscie
serwisu/dystrybutora ktore zle swiadczy o firmie, w koncu byl to modem
wypuszczony napewno przez te firme, mialo polskie pudelko co sie nie
czesto spotyka i swiadczylo jednoznacznie ze modem musial byc przez
oficjalna siec sprzedazy wypuszczony, co innego np. dyski gdzie ciezko
stwierdzic czy dysk nie byl np. kupiony we francji.. zapytalem tez w
glownym serwisie asmaxa czy nie daloby sie go naprawić.. tzw.
pogwarancyjna naprawe zrobić, odpowiedzieli ze NIEMA takiej mozliwosci,
wiadoma sprawa ze bylo by to nieoplacanle ale gdyby klient mial taki
kaprys to powinni przyjac i ewentualnie stwierdzic ze naprawa przekroczy
koszt nowego...
to by bylo na tyle o asmax'ie, domyslam sie ze setki tych modemow
dzialaja dobrze.. ale ja mialem taki nieprzyjemny przypadek ktory tu
opisalem.. i tyle:)

pozdrawiam