Re: problem z HP656c

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_o2.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 22:22:23 MET DST

Mam to samo pod WinME i robie tak: każę drukować i na pasku pojawia się ikonka
drukarki i nic się nie dzieje. Wciskam Ctrl-Alt-Del i zamykam program Hpzeng04 (znika
ikona z paska) i od tej pory do wylączenia kompa jest OK.
Ściągnęłem z netu nowe stery ale jeszcze ich nie zapuszczałem - byćmoże naprawiają
ten błąd?