problem z HP656c

Autor: SzymonKa (SzymonKa_at_tajniaki.prv.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 10:08:36 MET DST

Ave!

Mam problem z drukarka HP656c.
Sprawa wyglada nastepujaco:
Po podniesieniu sie systemu (Oknos 98) i
probie wydruku, wydruk jest przygotowywany
do wydruku, ale coz... ...w ostatecznosci w
drukarce "brak akcji jest".

Sytaucja ma miejsce niezaleznie od tego czy
drukarka jest wlaczona podczas startu systemu czy
tez gdy jest wlaczana po podniesieniu sie systemu.

Sytuacja ta jest bardzo spontaniczna i drazniaca.

PS: Drukarka ta jest na USB i nie mam z nia problemu,
gdy robie wydruk bezposrednio ze skanera. Problem ten
ewidentnie wystepuje gdy mam wlaczonego kompa i
Oknosa.

Czy ma ktos jakies pomysly?

Pozdrawiam:

--
SzymonKa
- jezeli chcesz napisac na PRIV to w adresie TNIJ_TO