Re: zabije radeona (dlugie)

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.delete-it)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 20:16:54 MET DST

"/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> wrote in message
> Ja bym proponował jesli jest taka mozliwośc zainstalowac ponownie system ,
> zciagnąć najnowsze oficjane stery do ATI i odrazu sprawdzić (bez
instalacji

tak bylo zrobione wlasnie na nowym komputerze, z ktorym sie mecze teraz, ale
najlepsze jajo wlasnie przed chwila sie wydarzylo, zmienilem wczoraj
rozdzielczosc windowsa na 1152x864x85, pochodzil troche, ale fale sie
pojawialy, wiec wrocilem do 1024x768x85 (w miedzyczasie reinstall sp1) i
teraz np. Mafia sie uruchamia, ale Battlefield 1942 juz nie.
Czyli chyba opengl chodzi, ale directx nie.
No i calkiem zglupialem. Chyba po 10 letnim romansie zdradze ati i zajme sie
nvidia, chociaz na nia tez ludzie psiocza. Sprobuje jeszcze karte wymienic
na gwarancji na inna, chociaz na pracowym komputerze dzialala. Wzglednie
inny monitor wyprobuje, w poniedzialek bede mial 18" lcd neca do testow
zobaczy sie na tym.

dzieki za pomoc

tbg

ps. ten lcd jest sprawny, malo uzywany i kosztowac mnie moze ok 3000 (jakas
tam niepelna, ale zawsze gwarancja), ja go chyba nie kupie, ale jakby ktos
chcial to moge mu/jej zalatwic, jakby co to na priv prosze