Jak wykasować komputer???

Autor: NEXTORINUS (nextorinus_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 16:08:14 MET DST

Choć nie mam większych problemów ze swoim kompem, interesuje mnie odpowiedź
na zasadnicze pytania:

1. Czy po sformatowaniu dysku twardego, usunięciu partycji, przełożeniu
zworki CMOS, pozostaną w komputerze, jakieś zapisy użytkownika, w jakichś
innych miejscach, nielicząc MBR?
2. Czy wirus/trojan po zainfekowaniu CMOS, może przedostać się do pamięci
flash i może tam rezydować?
3. Czy znacie jakieś warezy z UNIX'em lub polskie www o nim. Czy klasyczny
UNIX jest darmowy. Jeśli tak, gdzie można nabyć jego dystrybucje?

POZDROWIENIA I DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ