Dzielenie dysku

Autor: Potoc (potoc_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 17:26:45 MET DST

Czy przyczyna zawieszania kompa może być źle podzielony dysk? Dzieliłem go
Partycion Magic 7, jedna partycja to NTSF druga to FAT32. Próbowałem już
wszystkiego format dysku, aktualizacja biosu, przywracanie standardowych
ustawwień w biosie... Mam windowsa XP pro. kożystam z kompa i nagle
przestaje odpowiadać, mysz się nie rusza, nie moge nic zrobić jedyne wyjście
to restart. Może ktoś ma jakieś pomysły?