Re: Barracud IV i niska wydajność

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 16:02:31 MET DST

Użytkownik "anioł" <marek_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> w przypadku abita zm6 ata66 ready to jakaś ściema, bo żaden upgrade biosa
> nie umożliwia zrobienie z kontrolera ata 33 kontrolera ata66.

czyli ma tylko ata33 :-(

> zresztą już nawet olewając kontroler zewnętrzny który, dajmy na to może
być
> uszkodzony i pozostając tylko przy kontrolerze na płycie i z niego
> korzystając, jest rzeczą dziwną że wydajność jaką wykazuje ten dysk jest
> żenująco niska,
> Kabelek 80 albo 40 żyłowy nie zmienia nic

skoro do dyspozycji mamy kontroler ata33 to 80 zylowy kabel jest tu zbedny.

> wydajność na kontrolerze od płyty
> wynosi tylko 14mb/s ;(((((((
> Sprawdzę na innej płycie ten dysk,

sprawdz to na innej plycie z ata33, lub zwolnij dysk softem seagate'a do
przestawiania trybu pracy. wtedy dysk bedzie sie zachowywal jak ata33 na
plycie np. ata133.

>jak się nie poprawi to sprawa będzie
> jasna tylko czy mogę iść do serwisu i powiedzieć im że "bo mi HDtach
> wykazuje słabą wydajność". Mogą mnie zlać, prawda?

takie tlumaczenie w serwisie konczy sie tylko smiechami na zapleczu gdy
mijasz prog firmy wychodzac z niej :-))
wiem bo pracowalem w malej firmie komp. w serwisie :-))))

pzdr.
trzmiel