Re: Barracud IV i niska wydajność

Autor: anioł (marek_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 15:42:02 MET DST

> z tego co widze na abiit.com.tw to Twoja plyta jest ata66 ready :-)
> czyli ma to ata 66 czy nie ?
> o jakim zewnetrznym kontrolerze mowisz ?
> moze masz jakies nieodpowiednie lub stare sterowniki do kontrolera ?
> jaka tasma IDE - 40 czy 80 zylowa ?

w przypadku abita zm6 ata66 ready to jakaś ściema, bo żaden upgrade biosa
nie umożliwia zrobienie z kontrolera ata 33 kontrolera ata66.
zresztą już nawet olewając kontroler zewnętrzny który, dajmy na to może być
uszkodzony i pozostając tylko przy kontrolerze na płycie i z niego
korzystając, jest rzeczą dziwną że wydajność jaką wykazuje ten dysk jest
żenująco niska,
Kabelek 80 albo 40 żyłowy nie zmienia nic, wydajność na kontrolerze od płyty
wynosi tylko 14mb/s ;(((((((
Sprawdzę na innej płycie ten dysk, jak się nie poprawi to sprawa będzie
jasna tylko czy mogę iść do serwisu i powiedzieć im że "bo mi HDtach
wykazuje słabą wydajność". Mogą mnie zlać, prawda?

anioł