Re: Problem z trybem Stand by

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 14:34:19 MET DST

Hem.... może i nie wina tunera czy sterów, ale mój W2k też nie zawsze sche
wstać z trybu gotowości.....
W moim przypadku nie należało bowiem łączyć wyłączania monitora po tym samym
czasie co miałby się włączyć wygaszacz i przejście systemu w stan
czuwania.....
I to tylko tyle... tyle wiem na ten temat :-)
/pozdrawiam, Sławicki