Problem z trybem Stand by

Autor: dr Mnemonium (mnemonium_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 14:26:27 MET DST

Witam wszystkich, mam drobny problem z trybem usypiania komputera: problem
polega na tym, że ta funkcja nie zawsze działa.Odkryłem, że jeżeli podczas
pracy systemu włącze tuner tv i wyłącze to po przejsciu do trybu standby
nie chce sie wznowic system. Podejżewam sterowniki od tunera, ale nie ma za
dużego wyboru jeżeli chodzi o nie.
System: WinXP, płytka Abit KG-7, Karta tv: Aver TVPhone98. Dodam, że stery
do avera nie są certyfikowane. Tryb stand by to STR 3.
Może miał ktoś podobny problem i wie jak sie do tego dobrać?
Pozdrawiam
Dominik Wagner