Re: Temperatura pracy Athlona XP 2000+ a Windows XP

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 12:49:02 MET DST

In article <aojfn9$erk$1_at_news.tpi.pl>, Miedzio wrote:

> Na co powinienem zmienic? Przyznam szczerze, ze wolalbym cos cichszego, bo
> ten jak sie rozpedzi, to buczy niemilosiernie (BTW czy jest mozliwosc
> programowa zmniejszenia jego obrotow? czy pozostawalby tylko Fan Mate?) Z
> drugiej strony nie chcialbym wydac nie wiadomo ile na nowego coolera...

Ja mam wentylator Titan jakiś_tam, taki duży, jak w zasilaczu, on jest
podobno "bardzo cichy". Jak na mój gust, to jest tak samo cichy, jak ruski
odkurzacz. Ale po zmniejszeniu obrotów do 2000 rzeczywiście jest cichy
(normalnie ma 3000), komputer ze zdjętą blachą i zamknięty w szafce jest
prawie niesłyszalny (wiatrak w zasilaczu też spowolniony, na 5V, dysk
Barracuda IV, zawieszony na gumkach). Temperatura Athlona 1600 nie
przekracza 48 stopni. Ten wiatrak kosztował 50zł w sklepie.

Paweł