Odp: Pogwarancyjna naprawa HDD - ?

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 12:57:02 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aohuee.3vudjqf.1_at_poczta.onet.pl...
> Chwileczkę... jak to możliwe, że dysk 30GB jest już po gwarancji???
> Przecież takie duże dyski nie są jeszcze na rynku od trzech lat...
> Dyski twarde miały rutynowo trzyletnią gwarancję - sprawdź to sobie
> lepiej, bo szkoda to przegapić.

Niestety, nie wszystko, co jest dostępne w naszych sklepach komputerowych
pochodzi z oficjalnej dystrybucji. Trzyletnią gwarancję mają jedynie te,
które zostały zakupione w firmie współpracującej z oficjalnym dystrybutorem
danego producenta. Bynajmniej nie chodzi mi o przemyt.
Już dość dawno przekonałem się, że nie warto wybierać najtańszego sklepu -
różnice w cenie nie są przecież zbyt duże, a gwarancja dłuższa. Konkretny
przykład: monitory LG u oficjalnego dystrybutora mają 3 lata gwarancji oraz
możliwość naprawy w dowolnym miejscu w Polsce u przedstawiciela/w
autoryzowanym serwisie, natomiast w przypadku nieopficjalnej dystrybucji
gwarancja wynosi 1 rok z naprawą u sprzedawcy (np. hipermarkety).
Czasem nie warto oszczędzać...

Marucha