Re: Jak nagrac (ntg?)

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 12:38:52 MET DST

Zbig_at_z.pl naskrobal(a):

> No i od tego zacząlem, ale okazalo się, że przy odtwarzaniu są
> przerwy... generowane przez Winampa, którym odtwarzałem płytkę. Na
> innych "plajerach" jast OK. Winamp nawet przy odtwarzaniu oryginału
> robi przerwy!

Że tak spytam: A po cholerę używać Winampa? Przecież jeśli masz źródła jako płytki muzyczne to przeciągasz ścieżki audio do
kompilacji, a jeśli mp3 to analogicznie postępujesz z takowymi (Nero i WinonCD obsługują mp3, inne pewnie też).
A do odsłuchu gotowej płyty muzycznej masz tyle softu...na przykład systemowy "Odtwarzacz CD".. ;-))

--
Pozdrawiam,
                           Donik