Re: Jaki modem - doradzcie...

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 21:17:44 MET DST

Arcimek wrote:

> Witam!
>
> Microcom DeskPorte jest zdaje sie zewnetrznym modemem ?

jest i wewnatrzna wersja przez ktora sie teraz lacze - ma oznaczenie
DeskPorte Internal / L i to wlasnie tego polecalem

> Bardziej bylbym sklonny kupic wewnetrzny, ale czy warto ?

ja tam wole wewnetrzne raz mialem zewnatrzna wersje i ta plontanina
kabli mnie zniechecila, a zauwazalnej roznicy szybkosci raczej nie ma

> A jakie opinie na temat ASMAX SURFER V.90 (wewn. sprzętowy) ?

ODRADZAM , dokladnie taki model wysiadl kumplowi bez wyraznej przyczyny,
nie bylo burz ani niczego podobnego a modem pewnego dnia poprostu
przestal dzialac, niestety byl juz 2-3 miesiace po gwarancji, chociaz
na stronach producenta pisze jak byk ze jest objety 3 latnai gwarancja
kumpel kupujac go nie zauwazyl ze sklep wystawil gwarancje na 12
miesiecy, dzwonilismy do generalengo przedstawiciela na polske i okazalo
sie ze jesli sklep nie dal 3 lat gwarancji to oni umywają od tego ręce,
tym samym modem trafil przyslowiowego do kosza, zato teraz kumpel ma
microcoma ktory chodzi szybciej niz tamten asmax