Re: ATI czy NVidia ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 20:24:03 MET DST

oVo wrote:

> Juz od kilku tygodni sie chwale ze zamiast wyjacego niebieskiego
> wiatraczka mam Zalmana 17Cu. Ot i dlaczego nie ide na gwarancje.
(...)

A widzisz trzeba bylo potestowac czy karta jest w pelni sprawna
zanim zaczniesz ja modowac :P

> I polecam taki sposob postepowania tym co to ciagle narzekaja na
> wentylatory, monitory, zasilacze, obudowy. Zadna fabryka ani zaden
> serwis nie zrobi Wam niczego tak jak sami sobie mozecie zrobic.

Tylko trzeba zawsze widziec co sie robi :)

> Kilka razy zmienialem monitory w ostatnich latach i zawsze od razu
> rozbieralem i wszystko regulowalem i zawsze bylem bardzo zadowolony,
> nigdy nie wymienialem na inny egzemplarz bo to nie ma sensu, w kazdym
> bedzie cos nie tak.

Ja mam stara dobra iiyame made in japan. Nie zniszczalna z bardzo
dobrym obrazem ;)

> Ciekawy jestem ile osob nie wie nawet po co sa takie malutkie dziurki
> z boku obudowy monitora (NEC, ELSA i inne).

Strzelam ale 99% :)

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!