Re: ATI czy NVidia ?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:40:40 MET DST

On Tue, 15 Oct 2002 14:19:05 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>A czemu nie pojdziesz na gwarancje z nim?

Juz od kilku tygodni sie chwale ze zamiast wyjacego niebieskiego
wiatraczka mam Zalmana 17Cu. Ot i dlaczego nie ide na gwarancje.
Poza tym ja mam brzydki zwyczaj ze jak cos kupuje to modduje
a jak mi sie cos nie podoba to przerabiam i tak np. po zakupie nowej
Nokii 447PRO i stwierdzeniu ze ma przekoszone kolory czego sie w menu
nie da wyregulowac zamiast jechac do serwisu rozkrecilem obudowe i
okazalo sie ze w srodku jest w cholere potencjometrow do regulacji
wszystkiego, wyregulowalem i klient od prawie 3 lat jest strasznie
zadowolony i nawet biedak nie wie ze nie ma gwarancji. A monitory byly
rewelacyjne (elektronika!) tylko wszyscy narzekali na rozjechane i
przeklamane kolory. A to znowu naszym braciom Madziarom regulowac w
fabryce sie nie chcialo.

I polecam taki sposob postepowania tym co to ciagle narzekaja na
wentylatory, monitory, zasilacze, obudowy. Zadna fabryka ani zaden
serwis nie zrobi Wam niczego tak jak sami sobie mozecie zrobic.
Kilka razy zmienialem monitory w ostatnich latach i zawsze od razu
rozbieralem i wszystko regulowalem i zawsze bylem bardzo zadowolony,
nigdy nie wymienialem na inny egzemplarz bo to nie ma sensu, w kazdym
bedzie cos nie tak.
Ciekawy jestem ile osob nie wie nawet po co sa takie malutkie dziurki
z boku obudowy monitora (NEC, ELSA i inne).

Pozdrawiam

oVo