Re: Temperatura pracy Athlona XP 2000+ a Windows XP

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 19:08:13 MET DST

"Miedzio" <miedzio_at_pertus.com.pl> wrote in message
> mn wrote:

> Prawdopodonie jednak chodzi o tlok w obudowie. Obecnie pracuje na
komputerze
> bez obudowy z jednej strony, temperatura procesora wynosi okolo 68 stopni,
> systemu 46. Tak wogole moja obudowa to midi tower, niestety nad
wentylatorem
> procesora jest zasilacz, ktory chyba skutecznie przeszkadza w
odprowadzeniu
> ciepla...

Chyba niekoniecznie - jeśli ma otwory do wciągania powietrza od spodu, to mu
nawet pomaga.
Nadszedł czas na pytanie rozstrzygające - jaki masz wentylator na procku i
dlaczego taki badziewny?
Ja mam, co prawda, dużą wieżę, ale XP2000+ przy otwartej obudowie ma 48st.C,
płyta zaś 40. Jak wszystko pozamykam, to cpu rośnie do 52, a płyta do 46.
T.