Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:50:26 MET DST

Użytkownik "Krzysiek"...

> I jestem z tego dumny :D

I dobrze :) Tak jak ze swojej Red Arrow :)
Jak powiedział pewien Wojtek: "ja wiem, co dobre, Ty tego nie wiesz"
(czy jakoś podobnie....) ;)

> NIe rozumiem :/
> Procesory bardzo dobre, wydajne, tanie. Minus taki, ze jak ktos sie
bierze
> za co nie powinien to latwo ukruszyc no i mimo wszystko nadal sie
grzeja
> bardziej niz Intele. Jak w koncu pojawi sie jakis sensowny chipset i
> konkurencja nie zrobi nic lepszego to pewnie siakis Athlonik bedzie
moim
> nastepnym prockiem ;)

Dobra, trochę niepotrzebnie wyciągam stare wątki ;) Nie było tematu :)
Trolla trzeba tępić wspólnie, nie ?
:)))

> Ze jestes wrednym Astrowcem AMD'owcem :P
                    ^^^^^^^^^
...już niedługo :))...tzn. wredny to pewnie będę zawsze ;)

Krzysiek. Wstydź się...Piwo mi wychlałeś...Ja tu za Tobą murem, że
niby taki fachowiec jesteś....A Ty, że wredny jestem... :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl