Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 16:10:29 MET DST

sprocket wrote:

> Krzysiek, to celeroniarz,

I jestem z tego dumny :D

> i ma skrzywione spojrzenie na Athlona ;)

NIe rozumiem :/
Procesory bardzo dobre, wydajne, tanie. Minus taki, ze jak ktos sie bierze
za co nie powinien to latwo ukruszyc no i mimo wszystko nadal sie grzeja
bardziej niz Intele. Jak w koncu pojawi sie jakis sensowny chipset i
konkurencja nie zrobi nic lepszego to pewnie siakis Athlonik bedzie moim
nastepnym prockiem ;)

> takich bzdur by nie napisał...(mam nadzieję, jakby co Krzysiek, to
> możemy to sobie wyjasnic na [maniack-list]:D )

Ze jestes wrednym Astrowcem AMD'owcem :P

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!