Re: Wymiana HDD w laptopie Compaq Armada E500

Autor: Piotrus (piotr.jankowski_at_digiland.com.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 18:15:13 MET DST

> sam do armady m700 wkladalem ibm hitachi, toshibe i spoko
> produkcja nie gra roli
> nie rozumiem tego pytania, a juz zupelnie nie dociera do mnie, ze ludzie z
> compaq'a tego nie wiedzieli
> cos mi tu sciemniasz...
> dip

Nie ściemnia tylko ludze z compaq chcą sprzedać dysk za 3xwyzszą cene z
naklejka compaq. Jak chcesz kupis baterie do armady 1500 to oni podaja ze
nie maja danych nt zastosowanych ogniw i proponuja swoj za 163$ + vat. Nie
mogą kłamać wiec zaslaniaja sie niewiedza. My np. Produjukemy szafy
serwerowe, ale jak zadzwonisz do compaq zeby sie spytc czy do szafy o
glebokosci 800 zmiesci sie jakis server to oni podaja ze nie wiedza i
proponuja zakup swoich szaf.

Pozdrawiam Piotrus

PS Ostatnio byłam w serwisie compaq poczułem sie jak 20 lat temu na poczcie.
Chcialem zostawic notebooka do naprawy. Okazalo sie ze czlowiek, ktory
przyjmuje akurat wyjmowal z paczek listy przewozowe. Na moja uwage czy nie
powinien raczej obsluzyc klienta a nie olewac go i kazac mu czekac,
odpowiedzial ze jak mi sie nie podoba to on wogole tego nie przyjmie i
poszedl sobie gdzies w cholere.