Re: Wymiana HDD w laptopie Compaq Armada E500

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:13:34 MET DST

> Wiem że to pytanie nie na tą grupę, ale Compaq oraz IBM nie potrafią mi
> odpowiedzieć na pytanie czy jak wsadzę dysk IBM do CPQ E500 to będzie go
Bios
> widział.

to dziwne
a co ma z tym wspolnego producent
wazne jest bios, czyli ile gb moze zobaczyc
sam do armady m700 wkladalem ibm hitachi, toshibe i spoko
produkcja nie gra roli
nie rozumiem tego pytania, a juz zupelnie nie dociera do mnie, ze ludzie z
compaq'a tego nie wiedzieli
cos mi tu sciemniasz...
dip