Re: K7S5A i PowerON

Autor: usun_to (lucass.home_at_pf.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 16:36:26 MET DST

robi wyskrobał (a) w news:aoh7id$nhv$1_at_news.tpi.pl:
> Witam!
>
> Ano należy najpierw przeczytać instrukcję a potem zadawać pytania :)
> Dobra,
> dobra, żartuję, na tej płycie jest zworka (opis w instrukcji), nalezy ją
> przestawić oraz w biosie uaktywnić opcji keyboard powen on czy coś
> takiego i już można włączyć kompa z klawiatury, tylko o dziwo na mojej
> płycie włączenie tej opcji spowodowało zwiększenie temperatury wewn.
> obudowy o 2st i zauważyłem że zasilacz jest trochę ciepły przy
> wyłączonym komputerze, więc tą opcję wyłączyłem :) ?

Dzięki wam obu za pomoc. Działa, ale nie do końca. Otóż, kiedy ustawiam opcję
PowerON by keyboard na "specyfic key" to żaden klawisz nie włącza kompa
(nawet z napisem Power). Co innego jak ustawię na "Any key". Wtedy jest
dobrze. A propos grzania się zasilacza. Proponuję ci zakup listwy (najlepiej
z filtrem). Wtedy możesz definitywnie odłączyć zasilanie, tak jakbyś wyłączał
wtyczkę z gniazdka. W ten sposób zasilacz się nie zagrzeje ;).

--
      _