Re: K7S5A i PowerON

Autor: robi (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 15:04:01 MET DST

Użytkownik "Lucass" <(usun_to)lucass.home_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Cześć. Czy ta płyta pozwala na uruchomienie kompa za pomocą klawiatury?
Jeśli
> tak to jak to włączyć?

Witam!

 Ano należy najpierw przeczytać instrukcję a potem zadawać pytania :) Dobra,
dobra, żartuję, na tej płycie jest zworka (opis w instrukcji), nalezy ją
przestawić oraz w biosie uaktywnić opcji keyboard powen on czy coś takiego i
już można włączyć kompa z klawiatury, tylko o dziwo na mojej płycie
włączenie tej opcji spowodowało zwiększenie temperatury wewn. obudowy o 2st
i zauważyłem że zasilacz jest trochę ciepły przy wyłączonym komputerze, więc
tą opcję wyłączyłem :) ?

Pzdr