Re: kupno monitora 17" - moja opinia i problem [OT] ;-)

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 14:46:45 MET DST

On Tue, 15 Oct 2002 12:41:13 +0200, "Tomasz Nowicki"
<tomnowik.usun_at_polbox.pl> wrote:

>FACET! Wybieraj - albo tani, albo idealny. Ja mam drogiego eizo i też nie
>mogę wszystkiego idealnie poustawiać - ale jak porównam jego obraz z tym, co
>dają tańsze monitory, odzyskuję spokój ducha.
>T.

Nie narzekaj, EIZO wyraznie informuje ze dopiero w 21" mozna wszystko
dokladnie poustawiac i jest wyjasnione dlaczego:
http://www.eizo.co.jp/welcome/products/crt/features/05.html
W Trinitronie zwlaszcza bez zaawansowanych cyfrowych ukladow korekcji
nie idzie wyregulowac zbieznosci i geometrii idealnie po obu stronach
ekranu. Mnie tez wkurza jak ludzie kupuja 17" i to to co lezy
normalnie w kazdym sklepie i potem wybrzydzaja.
Jak 17" kosztowal 3500 to mial piekny obraz. Cena spada 3x, jakosc
spada 2x. I tak niezle.

Pozdrawiam

oVo