Re: kupno monitora 17" - moja opinia i problem [OT] ;-)

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 12:41:13 MET DST

"Damian" <damian_at_wim.pl> wrote in message news:aogosv$f08$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam
>
> Postanowilem kupic sobie monitor 17"

Postanowiłem kupić sobie samochód.
Pierwszy wybó padł na Opla Astrę - niestety, rozczarowałem się... Mimo super
hamulców i b. dobrego prowadzenia się na prostej, zachowanie auta przy
pokonywaniu zakrętów było nie do przyjęcia(...). Co ciekawe, dealer
przetestował wszystkie egzemplarze z magazynu i każdy w mniejszym lub
większym stopniu zarzucał tyłem, co sprawilo ze zrezygnowalem z tego modelu.

Kolejny model jaki pozwoliłem sobie zaszczycić mym zainteresowaniem to VW
Golf - jazda i manewry były dużo lepsze od Astry, ale dźwięk silnika był
beznadziejny, więc VW wylądował w garażu.

Został jeszcze Nissan Almera, w porównaniu do poprzedników zachowywał się we
wszystkich kategoriach optymalnie (...) więc ten model zabrałem sobie do
domu. Jednak po bliższym przyjrzeniu się wyszły drobne niedociągnięcia -
boczne szyby parują przy głębszych oddechach, chociaż po stronie kierowcy
daje się to usunąć mocniejszym nawiewem, nawet bez specjalnego hałasu,
jednak czasem utrudnia to obserwację świateł na skrzyżowaniu. Mam jeszcze
pięć dni na testowanie tego autka i jak mi się nie spodoba, to mam prawo
wymienić je na inne. Już sam nie wiem, czy da się kupić samochód bez wad?
Może trochę dołożyć i wziąć Audi A3 - co prawda to ten sam silnik co w
Golfie, więc nierasowy gang wydechu narazi mnie na kpiny kolegów. Seatowi
jakoś nie ufam ...zostala jeszcze jakas niedroga firma?

FACET! Wybieraj - albo tani, albo idealny. Ja mam drogiego eizo i też nie
mogę wszystkiego idealnie poustawiać - ale jak porównam jego obraz z tym, co
dają tańsze monitory, odzyskuję spokój ducha.
T.