uszkodzenie płyty ?

Autor: GrubyMisio (grubymisio_at_tlen.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 10:23:52 MET DST

Mam składaka na płycie Clayton, AT, procesor cel 300A , karta graficzna AGP.
Od jakiegoś czasu powoli się sypie. Zaczynało się od tego , że resetował się
w trakcie pracy (Win 2000 i Win 98), później uruchamiał się
dopiero po kilku próbach. Najpierw sypał się przy starcie Windows w trybie
pełnym (tryb awaryjny był OK) . Obecnie rano daje się
uruchomić dopiero po kilkunastu próbach. Resetuje się w różnych miejscach.
Często karta graficzna w ogóle nie startuje. Caasem bios (Award) daje jeden
długi i 3 krótkie co podobno oznacza problemy z grafiką. Próbowałem
podstawiać kartę graficzną, ale miałem tylko PCI.
W ogóle nie startuje ! Wyciągnąłem z niego wszystko poza grafiką i problemy
dalej te same. Czy to płyta główna ?

Z góry dziękuję
G.M.