Re: Czyszczenie dysku

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 09:19:43 MET DST

Dnia Mon, 14 Oct 2002 11:55:05 +0200 j23 w wiadomości
<aoebfq$6jn$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>zapisywany jest
>
>uruchom sobie jakiegos diskedit'a albo cos podobnego zanin cos napiszesz.

No cóż zrobiłem to jeszcze za czasów dosa i do dzisiaj wydawało mi się
że dobrze pamiętam rezultat ale najwyraźniej coś mi się pomieszało ;)
coś mnie tknęło i sprawdziłem - faktyczne format /u powoduje zamazanie
sektorów wartością F6h. Zwykły sektorów nie zamazuje. Tak więc masz
rację i sorry ludzie za wprowadzanie w błąd :/

pozdro

--
KRiZBi