Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: Krzysztof (ke6qba_at_yahoo.com)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 02:08:17 MET DST

********Czy Ty na codzień zajmujesz się komputerami ? Skąd wiesz, że
produkty
AMD są złe ? Wyczytałeś gdzieś ?*********

W ktorym miejscu mojego postu napisalem, ze AMD robi kiepskie procesory?
Napisalem jedynie, ze nie sprzedaja sie i poparlem kwitem o 31% spadku
sprzedazy.
Ludzie!!!!!

Napisalem, ze wybralem Intela bo komp pracuje w mocno zakurzonym
pomieszczeniu narazony na wstrzasy i jeszcze inne kiepskie warunki i nie
moge pozwolic sobie nawet na mysl, ze wiatrak odpadnie jak w tescie w Tom's
Hardware.
Ludzie!!!!!

********Taaak...Znaczy się: ekspert z tartaka ?********
Dziekuje mistrzu Bartoszak.