Re: chlodzenie wodne - gdzie w Europie?

Autor: \\/\\/w (wiewiurex_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 23:21:17 MET DST

> [...]
> poczytał jakiegoś pdfa z wynikami badań. Poza tym autor powinien zamieścić
> wyniki konkretnych doświadczeń pokazujące wydajniość chłodzenia.
> Jeżeli wodę zakładamy dla poprawy warunków overclockingu, to hałas ma
> mniejsze znaczenie i warto dać coś szybkoobiegowego z wydajną chłodnicą z
> wentylatorem, no i Peltira pod blok wodny - wtedy można dość łatwo
schłodzić
> procka znacznie poniżej temperatury otoczenia. Przyznam, że sam się
> zastanawiam nad CPC, ale czekam na głosy tych, którzy już to kupili :)

ten zestaw 12 db dziala spox mam go ale do prockow 1,3GHz bo wyzej nie
wyrobi ten zestaw (chyba ze Athlona XP i nowsze procki bo one juz mnie
wydzielaja ciepla) ja mam go na athlonie 750 i geforce2mx i dziala
rewelacyjnie, rurki mam zwiniete w rulonik i estetycznie w miare to wyglada
i sie nie wala, no i mam spokuj bo kompletnie nic nie lsychac. Polecam dla
lubiacych cisze i nie podkrecajacych sprzetu.