Re: Jaki modem - doradzcie...

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 23:16:48 MET DST

WoLF wrote:

> TheEgde z adresu egde_at_kki.net.pl napisał w
> news:3DAAE82E.77C6F05A_at_kki.net.pl :

> Za bardzo się rozpędziłes z tym wyliczaniem :o)

;-) faktycze moze troszke mnie poniosło
ale juz pisze skad moja wyliczanka - zanim dostalem Microcoma DeskPort/L -
mialem mozliwosc przetestowania wypozyczonych z zaprzyjaznionego sklepu modemow
firm wyzej wymienonych w cenach do 250 zł, najdrozyszy byl asmax surfer o ile
dobrze pamietam nazwe, i NAJLEPIEJ na mojej linii na wsi pracowal ten
deskporte i do dzisaj go mam - laczy sie 52000 bps, trzyma polaczenie bardzo
dobrze(za dobrze:), podobnie mam w firmie w calkiem innej miejscowosci
testowalem te wszystkie modemy i wynik byl podobny - deskporte the best:-)

> Zapewniam Cię, że niektóre modele ww firm pobiją tego DeskPorte, a o InPorte
> nawet nie wspominając.

nie zauwazylem duzych roznic miedzy deskporte a inporte, ale faktem jest ze nie
testowalem tego inporte zbyt dlugo - zato kumpel od 2 miesiecy go uzywa i jest
zadowolony

> Nawet tak przeklinany Zoltrix zaczał robic porządny modem sprzetowy (nie
> taki winmodem, jakie robił kiedyś).

a ktory model jest taki dobry?
mialem kiedys Zoltrixa 33,6 na Rockwell'u (nie wiem czy to dobra pisownai ale
wiadomo o co chodzi:) i bo to podobno sprzetowy i wtedy zly nie byl, natomiast
nastepne ziltrixy to juz dno :) bynajmniej te ktore mialem mozliwosc testowac

> A taki Pentagram oprócz przeklinanych powszechnie Omen / Omen II robi bardzo
> dobry Diablo

oba Omeny zgadza sie - dno, a Diablo nie mialem ile kosztuej i na jakim ukladzie
jest?

> Jesli już dzielic/klasyfikować modemy na dobre i złe to bardzie wg
> kryterium:
> modem sprzetowy / modem softwarowy
> niz wg producenta

zgadzam sie, ale z moich doswiadczen to zrobilbym podzial na modemy na ukladach
Agere (dawniej Lucent) i inne np. motorolki itp. te pierwsze chodza dobrze
pozostale fatalnie, bycmoze na idealnej linii telefonicznej nie widac takich
roznic ale na mojej wiejskiej odczuwa sie to bardz:) i naprawde tak dobreglo
polaczenia nie mialem na zadnm innym modemie, wlacze z USRobotics'ami mialem
stary Sportster 33,6 na zlaczu ISA, i dwa na PCI, i z tych wszystkich deskporte
jest najlepszy:)

co do Agere to zdaje sie ze jeden z modeli Mint tez byl na tym ukladzie i
chodzil calkiem przyzwoicie

to by bylo na tyle moich doswiadczen z modemami, acha - naprawde nie mam nic
wspolnego z firma Microcom :-)))))))) bynajmniej narazie- ale moze po tym
tekscie zechcą mnie zatrudnić :o))

pozdrawiam