Re: pakiety internetowe

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 21:56:43 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu bartcich naskrobał(-a):

> zle, wiec prosze o wskazanie jakis prostych programow wlasnie pod te
> pakiety sluzace wslanie do odmiezania wykorzystanego czasu i miejsca
> z kad je mozna sciagnac. Z gory dzieki za wszystkie rady i wskazowki
> POZDRAWIAM.

http://www.geocities.com/Heartland/Plains/2305/index.html

Znajdziesz tam Rejestrator Połączeń Modemowych. Sam używam tego
programiku i jest naprawdę dobry. Boli jedynie to, że nie mogę do niego
seriala znaleźć, ale na szczęście jest niedrogi (25zł), więc chyba go
poprostu kupię. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek