pakiety internetowe

Autor: bartcich (bartcich_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:07:02 MET DST

Witam szanownych grupowiczow, na poczatku sie usprawiedliwie gdyz byc moze
temat nie pasuje do grupy a mianowicie mam takie pytanie, jestem zmuszony do
kozystania z uslug tpsa gdyz nie stac mnie na stale lacze, wiec w ramach
oszczednosci pokusilem sie na pakiety internetowe oferowane przez tpsa,
niedosc ze ich oprogramowanie jest kompletnie do dupy (comp sie ciągle
zawiesza przy uruchamianiu outlooka) to jeszcze nie ma jak zmierzyc jle
czasu jest wykorzystane z pakietu, wiem ze istnieja takie programy jak
impulsy nawet sciagnolem zainstalowalem skonfigurowalem i nic moze robie cos
zle, wiec prosze o wskazanie jakis prostych programow wlasnie pod te pakiety
sluzace wslanie do odmiezania wykorzystanego czasu i miejsca z kad je mozna
sciagnac. Z gory dzieki za wszystkie rady i wskazowki POZDRAWIAM.