FAQ ?? Uszkadzanie pamieci RAM

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 09:10:55 MET DST

Cześć

Mam kilka pytań :

1. Wskutek czego może ulegać uszkodzeniu pamięć RAM?

2. Zauważyłem ze pliki spakowane na PC ze złą pamięcią są potem uszkodzone (CRC) - można takie pliki w jakiś sposób naprawić ?

3. Czy błędy RAMu mnożą sie tak samo jak BAD sectory na HDD ?

4. Czy błędy RAMu sa "zaraźliwe" ? tzn np. mam jedną kostke pamięci uszkodzoną - czy wtedy dokładając nową sprawną można tą nową
uszkodzic ?

5. Da się w jakiś sposób zapobiegać uszkodzeniom pamięci ? (no nie wiem - nie podkrecać FSB , nie kombinować z CAS Latency itd
itd.)

6. Wiem że w takim Memteście86 nie powinno być ani JEDNEGO błędu ale czy mimo wszystko "lepiej" jest gdy występuje jeden błąd niż
ich większa ilość czy jednak nie ma to już znaczenia , bo faktem faktem - jakiś błąd już jest ?

pozdr.