Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: Krzysztof (ke6qba_at_yahoo.com)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 18:03:06 MET DST

*******wg http://www.poczta-polska.pl/cennik/cennikz3.htm za sama wysylke
bedzie
ok 56 - 65 pln zl, albo i drozej. na stronie maxtora jest
napisane:...........********

*******chyba juz taniej bedzie porozmawiac z panem z serwisu...********

Tak, rozmowa z panem z serwisu jest najlepszym rozwiazaniem. Bo uwazam, ze
szanujacy sie serwis (to taki, ktory chwali sie autoryzacja producenta) ma
obowiazek szanowac 3 letnia gwarancje. Serwisy niechetnie rozmawiaja o
gwarancji 3 letniej od producenta. Traca zarobki. 3 lata do dlugo w swiecie
komputerow, praktycznie co 2 lata mozna miec nowy dysk i to czesto w nowszej
technologi, bo tamte juz "wyszly".
Uznawanie przez serwis dluzszej niz rok gwarancji sprowadza klopoty
wypelniania papierow bez wplywow do kasy. Lepiej trzymac klienta w niewiedzy
i po uplywie roku sprzedac mu nowy dysk. Mozna nawet podejrzewac (ja wiem na
100% o takich praktykach), ze serwis ten roczny dysk wymieni sobie u
producenta po odejsciu klienta i sprzeda go ponownie komu innemu.
A na marginesie, jest calkiem pewne, ze nowe dyski beda juz tylko 1 roczne.
I teraz jezeli jakas firma zostanie przy 3 letniej gwarancji, to to da duzo
do myslenia o tej firmie.
K.