Re: funkcjonalne wyjście tv

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 17:04:16 MET DST

kopperek wrote:
> Potrzebna jest mi możliwość wyprowadzenia do magnetowidu sygnału z
> karty graficznej (nie gry ani filmy). Na razie nie miałem takiej
> karty - czy ktoś użytkujący coś takiego mógłby mi polecić jakiś
> sensowny model? Wydajność 3D bez znaczenia, jakość obrazu (i na
> monitorze, i na wyjściu video) istotna. Dobrze, jeśli można

Bardzo dobrą jakość na wyjściu TV mają karty ATI. Rewelacyjną jakość (na
monitorze oraz TV) mają karty Matrox. Jeżeli w ogóle nie zależy Ci na
szybkości 3D to Matrox G450 lub G550 (+ kabelek TV) byłby OK; jeżeli
chcesz mieć "jakiekolwiek" osiągi 3D i doskonałą jakość obrazu, to
musisz wydać kupę kasy na Parhelię, a i tak szybkość 3D będzie zbliżona
do poziomu Radeon 8500LE.

Jeżeli jakość obrazu 2D na wyjściach analogowych nie ma dla Ciebie aż
takiego znaczenia, a chcesz czasem sobie pograć z dobrym (płynnym + duża
ilość szczegółów) obrazem 3D, to lepiej wybierz jakiegoś lepszego (marka
ma znaczenie!) klona ATI Radeon 8500 lub Radeon 9000 (BTW: nie napisałeś
ile możesz wydać na kartę; może by tak orginalny ATI Radeon 9700 Pro ?
;) )

Przykładowe ceny kart Matrox masz tutaj
http://www.sklep.gral.pl/podzespoly/index_cennik.php?kodpodgr=54&aa=1 ,
klony Radeonów są tu:
http://www.sklep.gral.pl/podzespoly/index_cennik.php?kodpodgr=52&aa=1
(nie słyszałem dobrych opinii to tym sklepie, ale przynajmniej mają
niezły wybór kart w cenniku)

B.