funkcjonalne wyjście tv

Autor: kopperek (kopperek_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 15:25:03 MET DST

Potrzebna jest mi możliwość wyprowadzenia do magnetowidu sygnału z karty
graficznej (nie gry ani filmy). Na razie nie miałem takiej karty - czy ktoś
użytkujący coś takiego mógłby mi polecić jakiś sensowny model? Wydajność 3D
bez znaczenia, jakość obrazu (i na monitorze, i na wyjściu video) istotna.
Dobrze, jeśli można równocześnie mieć obraz na monitorze i tv, ale mogę bez
tego żyć. Aha, jeszcze jedna wątpliwość - mam nadzieję, że sygnał na tym
wyjściu można otrzymać zawsze (np. demonstracja Power Ponit lub wręcz pulpit
Widnows), a nie tylko dla specjalnych aplikacji?

Pozdrawiam Kopperek