Re: drukarki i ilosci ml w kardridzach

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 14:37:36 MET DST

Użytkownik "ropian" <ropian_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> Jestem przed zakupe drukarki do domu
> Jako że będe uzywał zastepczych pojemników interesuje mnie ilośc ml w
> lexmark z42
> lexmark z52
> no i hp ale teraz są całkiem nowe modele więc cięzko mi wybrać(np model
920)
[ciach]

No wiec odradzam ci wszystkie nowe HP - nie dosc ze bardzo awaryjne (ja z
moim 5550 bylem w ciagu 2 miesiecy 4 razy w naprawie z ta sama rzecza a
wcale duzo nie drukuje) to jeszcze tusze po 19 ml. Jak uda ci sie gdzies
kupic stary model (960 lub 990) to bierz bez zastanowienia. Canon 300 odpada
ale juz 520 jest godny zastanowienia - podzial tuszu kolorowgo na trzy
powoduje ze jest ona dosc oszczedna. Ja natomiast zastanowil bym sie na
temat nowych Lexmarkow - nie wymieniles tu Z65 (kosztuje mniej wiecej tyle
co Canon 520) - bardzo ciekawy model - zainteresuj sie nim - popytaj moze
ktos ma nowego Lexa i podzieli sie wrazeniami.