drukarki i ilosci ml w kardridzach

Autor: ropian (ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 10:03:59 MET DST

witam
Jestem przed zakupe drukarki do domu
Jako że będe uzywał zastepczych pojemników interesuje mnie ilośc ml w
pojemnikach
Drukarka do domu głownie bede drukowal w czarnym ale czasmi druk kolorowy a
wtedy jakość powinna by bardzo dobra

dobrze by było aby drukarka miała
(w/g ważności)
druk dwustronny
 drukować etykiety na cd
drukować wizytówki(grubszy papier)

Kiedyś robiłem sobie podobną analize ale niestety wiekszośc drukarek już nie
ma

Wybrałem więc modele
canon 520
canon 300
lexmark z42
lexmark z52
no i hp ale teraz są całkiem nowe modele więc cięzko mi wybrać(np model 920)

gotów jestem więcej wydać na drukarke aby pózniej tańszy był wydruk
Cięzko mi określić ile stron miesięcznie (wiadomo jak sie nie ma to mysli
sie że niewiele a pózniej apetyt rośnie w miare jedzenia)
Pozdrawiam
Robert