Krecenie Durona 1200

Autor: falcon (falcon_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 14:06:48 MET DST

Witajcie
Chcialbym troche podkrecic mojego Durona 1200 a konkretnie FSB z 12*100mhz
na 9*133mhz na plycie glownej Asus A7V133 (jest mozliwosc zmiany FSB i
mnoznika z poziomu biosu). Do niedawna mialem Durona 800 i tutaj sprawa
wygladala dosc prosto polegala na zamalowaniu mostkow L1. Niestety nie
znalazlem nigdzie na sieci rozwiazania mojego problemu. Wiec jesli ktos
moglby mi pomoc i podpowiedziec ktore mostki trzeba zamalowac bede bardzo
wdzieczny.

--
Pozdrawiam
falcon